Dziewczyna z The Sun

Posted on Posted in Na temat

Ostanio coraz popularniejsze staje się przyciąganie uwagi klientów niestandardowymi formami reklamowymi, np. filmikami robionymi specjalnie do internetu. Ważne jest aby dzięki nim przyciągnąć uwagę klienta – chociażby na chwilę.

Okazuje się, że to działa znacznie lepiej niż tradycyjne działanie reklamowe. Często taka reklama jest tańsza, łatwiejsza w odbiorze i skuteczniejsza niż filmy reklamowe w TV.  Jest to też potwierdzenie pewnej reguły reklamy, która mówi, że komunikat jest tym skuteczniejszy, im mniej kojarzony jest z próbą wywarcia wpływu.

I pewnie jest w tym racja (dużo racji), bo sami łapiemy się na tym, że oglądamy coś co normalnie w telewizorni odpuścilibyśmy sobie :-) Chociażby ten przykład. Popatrzcie jak reklamuje się brytyjski THE SUN, czyli taki ich odpowiednik naszego Super Expressu czy też Faktu :-) A do tego filmik nie reklamuje wprost The Sun – on reklamuje specjalną wersję pulpitu dla Twojego kompa. I ani słowa o gazecie :-)

(Either JavaScript is not active or you are using an old version of Adobe Flash Player. Please install the newest Flash Player.)

P.S. U nas też sezon ogórkowy :-)

Podziel się z innymi:
  • wykop Dziewczyna z The Sun
  • delicious Dziewczyna z The Sun
  • digg Dziewczyna z The Sun
  •  Dziewczyna z The Sun
  • facebook Dziewczyna z The Sun
  • googlebookmark Dziewczyna z The Sun
  • myshare Dziewczyna z The Sun
  • stumbleupon Dziewczyna z The Sun
  • technorati Dziewczyna z The Sun

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *